t10eaos37


درخشان ترین ستاره او تو بودی


رویاهای شیرین


به پا خاسته


نیروی اراده


یک لحظه در زمان


گویتیا


برتری


واگرایی جدید


مسافران ستاره


نازکا



اختصاصی از wdson.blog.ir


از دست ندید



آهنگ ها


Two Steps From Hell - His Brightest Star Was You


(Mark Hadley - Sweet Dreams (Feat. Dresage


(Dustin Krizan - Risen (Feat. Aeralie Brighton


(Ivan Torrent - The Power Of Will (Feat. Gaby Koss


Matt Ng - One Moment In Time


.Peter Gundry - .Goëtia


(Brock Hewitt - Overcome (Feat. Reade Snair


(J2 - New Divide (Feat. Avery


Songs To Your Eyes - Star Travellers


Mark Petrie - Nazca



زمان: 37 دقیقه و 25 ثانیه


حجم: 85 مگابایت


لینک مستقیم دانلود:


Download


بعد از دانلود فایل، اکسترکت.



لینک ویدیو آهنگ ها



من برای قرار دادن این آلبوم هیجان دارم. آلبوم شنیدنی و عجب آهنگ هایی.



آرزو می کنم دنیاهای دیگه وجود داشته باشن. من آماده ماجراجویی هستم... دست کم بشه دیدنی های همین سیاره رو دید. اگه پیش بیاد، یه سفرنامه خوب می نویسم، واو!