t10eaos30


آزاد بدو


آتش و افتخار


افق رویداد


دلتنگی


بخشیدن


سلاح های خود را بنما


رویارویی با ترس ها


رونین


تسخیر پاییز


یک دودمان فراموش شده



اختصاصی از wdson.blog.ir


از دست ندید



آهنگ ها


Two Steps From Hell - Run Free


Audiomachine - Fire And Honor


Really Slow Motion - Event Horizon


Jo Blankenburg - Hiraeth


City Of The Fallen - Forgiven


(Christian Reindl - Claim Your Weapons (Feat. Atrel


(Ivan Torrent - Facing Fears (Feat. Celica Soldream


Peter Roe - Ronin


Joseph William Morgan - Conquer The Fall


J.T. Peterson - A Forgotten Dynasty



زمان: 36 دقیقه و 44 ثانیه


حجم: 82 مگابایت


لینک مستقیم دانلود:


Download


فایل رو که دانلود کردید، اکسترکت یا از حالت فشرده خارجش کنید. رمز نداره.



لینک ویدیو آهنگ ها



این سومین پست توی پاییزه و خب یه جورایی دارم خودمو سرگرم می کنم. برای منم دوران آسونی نیست. خودمو با موسیقی، فیلم و... سرگرم می کنم. امروز مثل یه دیوونه مراسم اسکار 2014 رو دیدم! یه نگاهی هم به نیمه پایانی قسمت نخست ارباب حلقه ها کردم. دیروزم یه مستند دیدم به نام Score: A Film Music Documentary که درباره موسیقی فیلمه و پیشنهاد می کنم ببینید. چند تا فیلم دانلود کردم که هنوز ندیدمشون از جمله جهان ژوراسیک 2.



راستی آهنگ های حماسی و ارکسترال شدند 30 آلبوم، واو!



دوستانتون رو هم با اینجا آشنا کنید...