t10eaos33


روزهای پایانی روم


برتری


تا همیشه


بدو بدو شورشی


دختر شعله


بازگشت قهرمان


آخرین امید برای بشر


افسانه ای


آن سوی پوشش


ایتوس



اختصاصی از wdson.blog.ir


از دست ندید



آهنگ ها


(Two Steps From Hell - Final Days Of Rome (Feat. Felicia Farerre


Audiomachine - Transcendence


Ivan Torrent - In Aeternum


Hidden Citizens - Run Run Rebel


AudioPizza - Daughter Of The Flame


Soundmopi - Return Of The Hero


Song To Your Eyes - Last Hope For Mankind


Epic Soul Factory - Legendary


Soundcritters - Beyond The Veil


Full Tilt - Ethos



زمان: 35 دقیقه و 16 ثانیه


حجم: 78 مگابایت


لینک مستقیم دانلود:


Download


فایل رو که دانلود کردید، اکسترکت یا از حالت فشرده خارجش کنید.



لینک ویدیو آهنگ ها



تو این فکر بودم که پست هایی درباره آلبوم های موسیقی فیلمی که به تازگی منتشر میشن آماده کنم، اما هنوز مطمئن نیستم، آخه باید تمام ترک های موسیقی اون فیلم رو گوش داد. هرچند هدف هم یه بررسی تخصصی نیست، اما خب زمان می خواد.



همین فیلم First Man تا به حال 27 ترک از موسیقیش رو گوش دادم و به نظرم ترک های Houston و Squawk Box و Docking Waltz و Apollo 11 Launch شنیدنی هستند. منتظر 10 موسیقی فیلم برتر 4 باشید!



راستی عجب کاوری برای این آلبوم انتخاب کردم!



یه چیز دیگه این که من از بازی های ریسینگ خوشم میاد و آسفالت 9 رو بازی می کنم، اما لپ تاپم همیشه در این باره ناامیدم می کنه. من دوس داشتم یه چیزی مانند Forza Horizon 4 بازی کنم، اما لپ تاپم نه تنها Dirt و Grid و نسخه های جدید NFS رو نمیاره، بلکه بازی Blur رو هم با کمی لگ پلی می کنه!



دوستانتون رو هم با اینجا آشنا کنید...